l2topzone.com
l2topzone.com
l2topzone.com
l2topzone.com
l2topzone.com
l2topzone.com
l2topzone.com

Author Topic: l2corvus ...  (Read 2370 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OfflineSebak0s

  • Newbie
  • *
  • Posts: 29
  • L2topzone Votes: 0
  • Servers reviews: 0
  • Reputation: +196/-0
    l2corvus ...
    « on: December 12, 2010, 04:26:40 AM »
    Geia SasPaidia exw faei mia 3enera ths zohs me to l2...to mono pou mporw na pw ..an 8es na pai3eis l2 mono official..kai as eisai o.O player..kalitero para na paizeis se ena server c6 opos paizoun oi poio poloi ...8elw na sas parousiaswenan server pw afto pou blepw den ginetai!!!

    server name :  l2corvus

    admin name  :  DeJavU [ again this kid!! ]

    1o : siege aden 11:12:10  ..peira thn aden me thn clan mou..kanonika ......oloi paratisan..to siege enow  apo enemy kai figane ..ekatsa prayer room 1 pt full ..e3w portes 2 pt apo ally [ mou ]


    Lipon sta telefteo lepto pou telione to siege egrafe announcemenet.: OnLyPvP has lost  aden castle ..kai mia clan ..[ den 8imame name patos apo enemy ]  take aden castle...enow den eipyrxe kanenas sto pray room ..

    2o :epe3a mia ebdomada Oly me Eva 'Saint 395 points mazepsa ..me 3 agument's p eixa..mporw na pw erixna akoma kai duelist kai eperna apo 20-30 points...  dld eimouna protos mexrh x8es to bradi  11/12/10 sths 22:00  pou bgika ..[exite game ]  protos oly toses meres...eitan omos enas o.O as to poume etC...deuteros .. mpenw to proi 12:30  [12/12/10 ]  bgoikan oi hero's  egw lost ofc.. o o.O pou eitan 2os  egine protos oly ..[OMG!] den einai na spaSEIS TO pc?

    Kala magkes..apo items p dinei o dejavu dsld o alos 12 activ /12 passive. .400 points oly anebase pic forum ...me adventury..pou einai ska**a sthn oly !!!!!  [ zeitaw PIC me IP BloodyAngel  o char kai Dejavu IP ] kai mou lei o admin i can't give ../refuss all mode !



    Magkes apo mena bb to lineage l2 ...kai soz gia to topic ..

    Me ektimish 


    SEBI :(:(

    Linkback: https://l2topzone.com/forum/index.php?topic=2002.0

    l2topzone.com
    l2topzone.com
    l2topzone.com
    l2topzone.com
    l2topzone.com

    Offlinel2hellzone

    • Newbie
    • *
    • Posts: 3
    • L2topzone Votes: 0
    • Servers reviews: 3
    • Reputation: +59/-0
      Re: l2corvus ...
      « Reply #1 on: December 13, 2010, 08:56:35 AM »
      Welcome i have new community
      Server under construction for more info go registrer http://l2masspvp.com

       

      Sitemap