Mages, to 90% einai apla xasimo xronou. Kanenas den endiaferete gia swsto gameplay kai balance. To mono pou tous noiazei einai na arpa3oun oti mporoune stis dyo eydomades pou 8a krathsei to project tous. Apla deite ti ginete me olous tous Lt servers (den xreiazete kan na anaferw onomata, einai arketa gnwstoi). To tragiko einai oti ola ta pitsirikia pane kai kanoun donate ka8e fora. Koroida einai oi admin, na ftia3oun kalous servers pou na kratane kairo? Afou mporoun na anoigoun allo project (h to idio me allo onoma) ka8e 15 meres kai na ta konomane! Opws leei kai o HitsFr0mTheB0nG, mexri kai h koutsi maria mporei na diabasei enan odhgo kai na anio3ei ena copy-paste project. Proswpika, psaxno edw kai kairo (mhnes edw pou to skeytwmai) enan kalo Interlude project (den mou aresoun ta epomena chronicle) pou 8a mporw na pai3w panw apo 2 mhnes toulaxiston. Fysika protimw l2off, alla sth kathgoria mid-rate, aytoi oi servers einai anyparktoi. Den goustarw pia na liwnw olh mera se low rate opws palia, alla den 8elw kai star trek servers. An exete kanena project ypopsh, kante ena reply edw pera mpas kai pai3oume pote.
Mporis na dokimasis ton l2rose.com
exw doulepsi panw apo 1 xrono se auto to project
einai mid rate me polu farming alla k me polu pvp
(ton eixa online prin 5-6 mines)
ekana pola updates k pisteuw oti aksizi na riksis mia matia
Einai hight modified dld enas teleios diaforetikos Interlude
exei alagmena ola ta fail gia emena features tou Interlude
k exw prosthesi arketa extra opws Kamaloka Instances ( kathemerina Quests)
k Modified Quest ( retail quests me custom rewards )
Exw kanei poles alages genika
mporis na riksis mia matia otan aniksi tis 12.07.2013
(exw donate list etoimo sto forum wste na to dite k na m pite tin apopsi sas
an einai fair oloi mexri twra lene oti einai ok
ta donates einai gia DDos protections k Host mechine mono to host m kostizi 100e ton mina)
l2rose.com