Eyxaristw kai pali gia tin filoxenia kai to kalosorisma olous
8a mou epitrepsete mia mikri anadromi.
Xekinisa to l2 to 2003 me tous 3 gious mou ( o mikroteros tote 9 xronvn)
meta apo 1 peripou xrono se diaforous servers pou sbinane acc san kerakia, mpikame oloi official. Paixame 2 xronia ... ala arxisan oi Not allowed sellers kai ta donates.
To 2005 pros 6 estisa ton 1o mou C4 opou pragmatika xepatw8ika ston kwdika. Egrapsa to psarema, polla craft, dior8wsa osa bug mporousa kai telika egine 1 kalos server pou sikw8ike gia 4 mines. Auto giati me plisiase edw mia alisida netcafe kai tous ton paraxwrisa. O server ws x12 sikw8ike me to onoma energyNet kai pige polu kala mexri kai twra psilopaei alla san pvp.
8 mines apo tote mou zitisan na anebasw retes, stats, na balw npc buffers klp kai tous eipa bb.
Mpikame oloi lotro to teleiwsame se 6 mines... itan i prwti ekdosi mexri 50 lvl.
Mpikame oloi wow ... fagame to Lking ton perasmeno Ianouario.
Mpikame oloi Conan ... pigame polu kala alla bar8ikame afou kaname tin poli T2 giati gia T3 i8ele 750.000 petres,,, eleos ... as poume 750.000 steel edw sto l2
Prin 20 meres mpika afou epezan kai oi gioi mou ston energy server kai den antexa panw apo 2 meres afou bebaia eixa ginei toumpano. (simeiwsi an xereis programmatismo mpaineis l2 xwris walker... apla me keyboard kai mouse grafontas se macroscripter... einai kalutero apo ingame kai den anixneyetai).
Ka8isame loipon kai suzitisame gioi kai filoi kai apofasisame na sukwsoume 1 server me tis meses anagkes tou kauenos. Dld 1 server pou na ta exei ligo polu ola (pvp, siege, clan rep, craft, quest, pets klp)
Etsi egine o Arya pou einai polu ka8aros kai isoropimenos server asxeta apo to exp rate (den 8eloume pali 750.000 petres
xaxa).
Na me synvxwrisete gia to polla pou grafw alla 8a ejigisw giati.
Eimai 1as programmatistis pou ston eleu8ero xrono mou (exw arketo) grafw diafora gia diaskedasi.
An einai na grapsoume kati den paizei rolo i ekdosi tou game. arkei na min epireazei to ballance tou game. 8a protimousa na einai kvdikes pragmatikis dior8wsis kai kwdikes emploutismou.
Euxaristw kai pali gia to kalwsorisma