l2topzone.com
l2topzone.com

Author Topic: [L2j] L2Shock - High - Interlude  (Read 4025 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offlinel2Shock

  • Newbie
  • *
  • Posts: 16
  • L2topzone Votes: 0
  • Servers reviews: 0
  • Country: Poland.
  • Reputation: +103/-0
    [L2j] L2Shock - High - Interlude
    « on: May 26, 2011, 10:47:39 AM »
    l2topzone.com
    Zapraszamy Serdecznie 10.06.2011! Wielki Start!

    Witam mam zaszczyt zaprezentować wam nasz projekt L2Shock
    Strona główna : http://l2shock.com.pl/
    Forum: http://l2shock.com.pl/forum/
    Kronika: Interlude
    Podstawowe informacje:
    Exp: 150x
    SP: 150x
    Party Exp: 200x
    Adena Drop: 450x
    Enchant save :4 (for armor , weapon)
    Enchant rates: 66% normal ( for armor and weapon) , 75% blessed
    Custom itemy:
    Armor dynasty
    Dynasty weapons
    Główne informacje
    *TVT Engine every 1 Hour,
    * CTF , DM Every Hour
    * Friendly Staff ,
    * Sieges 100% ,
    * Weight Limit Increased ,
    * Global GK ,
    * Custom basic buffer
    * Raid Bosses events .
    * Grade penalty ON
    * Various Gm Shops
    * Custom - Economy
    * All skills work
    * Clan hall System Work 100%
    * Sieges work 100%
    * Custom farming/Levelling spots
    Quest
    *Quest na Subke jak na low rate zaczynamy u Reorina konczymy u Ladda w toi, z tym ze ( wszystkie potrzebne q itemki takie jak: lava stone czy moonstony itd. bedzie mozna kupic w Gm shopie za specjalne Shock Coiny z farmy. Beda rowniez teleporty pod wszystkie potrzebne Quest Raid Bosyy ,ktore beda sie spawnic co 3-4h )
    *Quest na Noblesa bedzie troche obciety bo bedzie trzeba zaliczyc tylko Barakiela
    Olimpiada
    U nas olimpiada jak retail. Szczęśliwi bohaterzy wybierani sa co 2 tygodnie.
    Co nas wyróżnia spośród innych high-rateowych serwerów?
    Jesteśmy ekipa która z "niejednego pieca chleb jadła" i zmęczeni napływem serwerów gdzie wszystko przebiega monotonnie , tzn . expimy , nastepnie farmimy aż do upadłego i denerwujemy sie enchantując do +35 nasz item. My wychodzimy naprzeciw temu i postanowiliśmy stworzyć porządny server wykluczając niepotrzebne elementy gry które sprawiają że odechciewa się grać. Nasza głownym mankamentem na ktory postawiliśmy jest gra zespołowa, organizowanie w klany a nastepnie w wieksze organizacje, allie. Bez klanu nie bedziesz w stanie złożyć naszych "elite armorów i weapons" . Nie bądzcie źli za to, że dodaliśmy te customy do naszego serwera. Dostać je będzie naprawdę ciężko. Potrzebne do tego będzie naprawdę zgrany sklad bo dropić będą one z T-rexów na Pi .Będziecie potrzebowali do tego minimum tanka bishopa i spoilera , bo to on bedzie "wyciągał" itemy z nich. Wprowadziliśmy to aby wyróżnić gracza , który poświeca wiecej czasu na rozgrywke od przeciętnego . Cechować go beda własnie te specjalne itemy, dzięki którym bedzię posiadał ogromną siłę i stać będzie na czele tzw. o.O playerów. To on bedzie brał na siebie odpowiedzialność pomyślnego przeprowadzenia siege , raid , czy pvp clanowego.
    Raid bosses
    U nas nie kupisz boss biżuterii w gm shopie. Aby go zdobyć trzeba powalczyć o nią z innymi klanami. Wszystko działa w 100%. Wejściówki do boss zonów można kupić w gm shopie ( trzeba będzie troche farmić , ale łatwo i przyjemnie bo z klanem). Gk do raid bossow bedzie przenosiło zaraz koło boss teleporter. Każden boss bedzię dropił jeden item ( naszyjnik,pierścionek, kolczyk). Jest możliwość wydropienia elite weapon przy użyciu spoilera ( mała szansa).
    Agumentacje
    Serwer będzie potrzebował waszych głosow , tak więc żeby was zmobilizować do zainwestowania 1 min na głos postanowilismy to wynagrodzić ls'ami. Szansa na zdobycie agument skill'a to 5 %, tak aby gracze ktorzy sa z nami od poczatku mieli szanse dominować nad nowymi graczami. Dostepne beda 2 skille aktywne i 1 passywny
    GM shop
    Bardzo fajny , przejrzysty kupisz w nim wszystko czego będziesz potrzebował z wyjatkiem s grade ktore bedziesz musiał troche pofarmić.

    Sieges
    Jak na retail'u
    Clan halle
    Jak na retail'u

    Maszyna

    Type AMD Athlon™ II X4 Quantity Quad-Core
    Rate 4x 2.6 GHz
    Main Memory Capacity 16 GB
    Type DDR3 ECC
    Network Realtek, 100 MBit
    Data Transfer unlimited
    Switch Port 100 MBit
    Uptime 99%

    Jesteśmy szeroko otwarci na jakiekolwiek propozycje , twórz z nami ten serwer. Za podanie fajnych propozycji bedzie obsypani special itemami dla Vip members , ktorych w żaden inny sposób nie będzie można zdobyć.

    Serwer rusza dopiero za 2 tygodnie , musicie uzbroić się w cierpliwość. Udoskonalamy wszystko co nie jest jeszcze na tyle doskonałe abyśmy to uznali że takie jest . Czekamy na wasze propozycje z dołączonymi nickami w grze aby w razie wykorzystania pomyslu nagrodzić was.. Masz wiecej pytań? Odwiedź nasze forum aby dowiedzieć się więcej. Pozdrawiamy Team L2Shock

    Linkback: https://l2topzone.com/forum/polski/43/l2j-l2shock-high-interlude/3135/
    « Last Edit: June 13, 2011, 09:47:37 AM by l2Shock »

    OfflineUnited

    • Jr. Member
    • **
    • Posts: 64
    • L2topzone Votes: 0
    • Servers reviews: 2
    • Country: Poland.
    • Reputation: +205/-0
    • Gender: Male
    • L][Administrator
      Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
      « Reply #1 on: May 28, 2011, 09:37:13 AM »
      Dobra skoro mozna dostac 6 skili z augu to bedziecie tam grac ze swoimi ziomkami tylko
      Lineage 2 is not LA2 only L2!!!

      Offlinel2Shock

      • Newbie
      • *
      • Posts: 16
      • L2topzone Votes: 0
      • Servers reviews: 0
      • Country: Poland.
      • Reputation: +103/-0
        Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
        « Reply #2 on: May 29, 2011, 05:11:29 AM »

        O co tobie chodzi :)? to ze mozna dostac 6 skill z augu ma swiadczyc o tym ze co? bo nie rozumię...
        Dalismy 6 skill z augu poto aby gracze ktorzy beda z nami odpoczatku mieli przewage nad nowi graczami.

        Serdecznie Zapraszamy 08.06.2011 Wielki Start !

        OfflineUnited

        • Jr. Member
        • **
        • Posts: 64
        • L2topzone Votes: 0
        • Servers reviews: 2
        • Country: Poland.
        • Reputation: +205/-0
        • Gender: Male
        • L][Administrator
          Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
          « Reply #3 on: May 29, 2011, 08:00:12 AM »
          Dobra skoro mozna dostac 6 skili z augu to bedziecie tam grac ze swoimi ziomkami tylko

          O co tobie chodzi :)? to ze mozna dostac 6 skill z augu ma swiadczyc o tym ze co? bo nie rozumię...
          Dalismy 6 skill z augu poto aby gracze ktorzy beda z nami odpoczatku mieli przewage nad nowi graczami.

          Serdecznie Zapraszamy 08.06.2011 Wielki Start !

          [/quote]

          To ziomus ze Ty cale zycie grales na smiesznych custom serwerach gdzie latales sobie z 10 skilami w augu to nie znaczy ze ktos bedzie chcial tez tak grac. Wiesz co sie dzieje gdy masz 6 skili augu? kazdy kazdego wyzywa od GM bo ty masz wiecej skili niz ja i do tego pro balans bedzie gdzie bishop sam da rade wyjechac cale party (nuk w augu + 2 m power wm p def m def)  :-\ lub palek z 6 skilami to na twoim serwie narawde bedzie gralo po 10 osob z czego was bedzie kilku wiec normalnych playerow zliczych na palcach

          Offlinel2Shock

          • Newbie
          • *
          • Posts: 16
          • L2topzone Votes: 0
          • Servers reviews: 0
          • Country: Poland.
          • Reputation: +103/-0
            Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
            « Reply #4 on: May 29, 2011, 12:53:57 PM »

            O co tobie chodzi :)? to ze mozna dostac 6 skill z augu ma swiadczyc o tym ze co? bo nie rozumię...
            Dalismy 6 skill z augu poto aby gracze ktorzy beda z nami odpoczatku mieli przewage nad nowi graczami.

            Serdecznie Zapraszamy 08.06.2011 Wielki Start !


            To ziomus ze Ty cale zycie grales na smiesznych custom serwerach gdzie latales sobie z 10 skilami w augu to nie znaczy ze ktos bedzie chcial tez tak grac. Wiesz co sie dzieje gdy masz 6 skili augu? kazdy kazdego wyzywa od GM bo ty masz wiecej skili niz ja i do tego pro balans bedzie gdzie bishop sam da rade wyjechac cale party (nuk w augu + 2 m power wm p def m def)  :-\ lub palek z 6 skilami to na twoim serwie narawde bedzie gralo po 10 osob z czego was bedzie kilku wiec normalnych playerow zliczych na palcach

            hehe naprawde smieszne... L2Shock to nie bedzie kolejny smieszny grecki server...gdzie tak jak piszesz lataja sobie z 10 skillami.... i jest totalny unbalans
            Ten projekt jest naprawde dobrze zrobiony i z balansowany ... a Skille z Augu maja zmiejszone staty tak aby dobrze sie gralo i nie wplywalo znacznie na rozgrywke...
            A co do custom itemow  , to nie bedzie server gdzie bedziesz mial Niewiadomo jak wielkie staty..
            Wszystko jest bardzo dobrze dograne ...

            ps. Nie gralem na takich smiesznych serverch :)
            Ls rate jest 5% watpie zeby ktokolwiek mial nawet 5 skili , bo bedzie ciezko o Life stony

            Zapraszam 8 czerwca przekonasz sie :)


            OfflineUnited

            • Jr. Member
            • **
            • Posts: 64
            • L2topzone Votes: 0
            • Servers reviews: 2
            • Country: Poland.
            • Reputation: +205/-0
            • Gender: Male
            • L][Administrator
              Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
              « Reply #5 on: May 29, 2011, 05:02:39 PM »
              Ja wam nie życzę źle tylko was ostrzegam bo jestem graczem i kilka osób myśli tak jak ja. No zobaczymy wpadnę na start

              Offlinel2Shock

              • Newbie
              • *
              • Posts: 16
              • L2topzone Votes: 0
              • Servers reviews: 0
              • Country: Poland.
              • Reputation: +103/-0
                Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                « Reply #6 on: May 29, 2011, 05:06:39 PM »

                Serdecznie Zapraszamy :)

                Offlinel2Shock

                • Newbie
                • *
                • Posts: 16
                • L2topzone Votes: 0
                • Servers reviews: 0
                • Country: Poland.
                • Reputation: +103/-0
                  Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                  « Reply #7 on: June 04, 2011, 10:23:10 AM »
                  Witam, niestety pojawily sie pewne problemy z naszym Dedykiem i musimy zmienic date startu, za co Serdecznie przepraszamy...

                  Dodalismy nowe info na temat serva (Olympiada,Augumentacja,Quest) czytaj u gory

                  Planowany nowy Start na Piatek (10.06.2011)
                  « Last Edit: June 05, 2011, 07:18:27 AM by l2Shock »

                  OfflineUnited

                  • Jr. Member
                  • **
                  • Posts: 64
                  • L2topzone Votes: 0
                  • Servers reviews: 2
                  • Country: Poland.
                  • Reputation: +205/-0
                  • Gender: Male
                  • L][Administrator
                    Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                    « Reply #8 on: June 07, 2011, 07:06:56 AM »
                    Waszym zdaniem balans bedzie w a grade? gdzie lucznik nie ma normalnego luku? gdzie palek nie ma normalnego sworda?

                    Offlinel2Shock

                    • Newbie
                    • *
                    • Posts: 16
                    • L2topzone Votes: 0
                    • Servers reviews: 0
                    • Country: Poland.
                    • Reputation: +103/-0
                      Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                      « Reply #9 on: June 07, 2011, 08:57:11 AM »

                      Tak naszym zdaniem jest balans :)

                      1.Lucznik nie ma normalniego luku ? ma Shyeed's Bow +f jesli o to ci chodzi :)
                      2. To samo z Paladynem :P

                      Wszystko jest bardzo dobrze zrobione:P takze mysle ze na 95% nie bedzie unblasnu na Oly .

                      OfflineUnited

                      • Jr. Member
                      • **
                      • Posts: 64
                      • L2topzone Votes: 0
                      • Servers reviews: 2
                      • Country: Poland.
                      • Reputation: +205/-0
                      • Gender: Male
                      • L][Administrator
                        Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                        « Reply #10 on: June 08, 2011, 09:15:31 AM »
                        Waszym zdaniem balans bedzie w a grade? gdzie lucznik nie ma normalnego luku? gdzie palek nie ma normalnego sworda?

                        Tak naszym zdaniem jest balans :)

                        1.Lucznik nie ma normalniego luku ? ma Shyeed's Bow +f jesli o to ci chodzi :)
                        2. To samo z Paladynem :P

                        Wszystko jest bardzo dobrze zrobione:P takze mysle ze na 95% nie bedzie unblasnu na Oly .
                        [/quote]

                        Wiesz co to jest Shyeed bow? ma podobny p attack do DB ale co z tego skoro jest to very slow bow? To jest to samo co Soul bow tyle ze do SB nie masz takiego SA jak focus dlatego opłaca się zakładać QR ... Gdzie normalnie łucznik wygra z magiem to teraz mag będzie łucznika kosił bo magowi się wiele nie zmienia i tak większość w DC walczy do tego Som + acu nie jest zły.

                        Offlinel2Shock

                        • Newbie
                        • *
                        • Posts: 16
                        • L2topzone Votes: 0
                        • Servers reviews: 0
                        • Country: Poland.
                        • Reputation: +103/-0
                          Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                          « Reply #11 on: June 09, 2011, 07:31:00 AM »

                          Tak naszym zdaniem jest balans :)

                          1.Lucznik nie ma normalniego luku ? ma Shyeed's Bow +f jesli o to ci chodzi :)
                          2. To samo z Paladynem :P

                          Wszystko jest bardzo dobrze zrobione:P takze mysle ze na 95% nie bedzie unblasnu na Oly .

                          Wiesz co to jest Shyeed bow? ma podobny p attack do DB ale co z tego skoro jest to very slow bow? To jest to samo co Soul bow tyle ze do SB nie masz takiego SA jak focus dlatego opłaca się zakładać QR ... Gdzie normalnie łucznik wygra z magiem to teraz mag będzie łucznika kosił bo magowi się wiele nie zmienia i tak większość w DC walczy do tego Som + acu nie jest zły.

                          Wydaje mi sie ze szukasz "dziury w calym" :P

                          ps. Wiem co to jst Shyeed bow :P

                          Zapraszamy juz jutro na otwarcie :)

                          OfflineUnited

                          • Jr. Member
                          • **
                          • Posts: 64
                          • L2topzone Votes: 0
                          • Servers reviews: 2
                          • Country: Poland.
                          • Reputation: +205/-0
                          • Gender: Male
                          • L][Administrator
                            Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                            « Reply #12 on: June 09, 2011, 09:48:45 AM »
                             >:( uważasz ze szukam dziury w całym a prawda jest taka ze ja mam racje mówisz ze łucznik ma shyeed bow ale co z tego ze jest lipny? nie miałeś co wymyślić to powiedziałeś ze szukam dziury w całym

                            Offlinel2Shock

                            • Newbie
                            • *
                            • Posts: 16
                            • L2topzone Votes: 0
                            • Servers reviews: 0
                            • Country: Poland.
                            • Reputation: +103/-0
                              Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                              « Reply #13 on: June 10, 2011, 04:23:50 AM »

                               nie mialem co wymyslic?, ... Nie poprostu nie chce mi sie z toba tutaj polemizowac czy ty masz race czy my . Oly zostaje  tak jak jest .

                              Beta dzis Zapraszamy , wiecej info na naszej stronie : http://l2shock.com.pl/
                              lub forum : http://l2shock.com.pl/forum/
                              « Last Edit: June 10, 2011, 04:24:39 AM by l2Shock »

                              OfflineUnited

                              • Jr. Member
                              • **
                              • Posts: 64
                              • L2topzone Votes: 0
                              • Servers reviews: 2
                              • Country: Poland.
                              • Reputation: +205/-0
                              • Gender: Male
                              • L][Administrator
                                Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                                « Reply #14 on: June 10, 2011, 05:49:04 AM »
                                Początek końca   8) Mial byc juz start serwa a nie bety wiec pozdro

                                Offlinel2Shock

                                • Newbie
                                • *
                                • Posts: 16
                                • L2topzone Votes: 0
                                • Servers reviews: 0
                                • Country: Poland.
                                • Reputation: +103/-0
                                  Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                                  « Reply #15 on: June 10, 2011, 04:37:49 PM »
                                  Beta Testy otwarte


                                  http://l2shock.com.pl/

                                  Post Merge: June 12, 2011, 12:34:52 PM
                                  beta testy skoncze, za 30 MIN otwieramy Server!!!

                                  Serdzecznie zapraszamy: http://l2shock.com.pl/

                                  Post Merge: June 12, 2011, 12:36:10 PM
                                  beta testy zakoncze

                                  Server rusza o 20:00 Serdzecznie Zapraszamy!
                                  « Last Edit: June 12, 2011, 12:36:10 PM by l2Shock »

                                  Offlinel2Shock

                                  • Newbie
                                  • *
                                  • Posts: 16
                                  • L2topzone Votes: 0
                                  • Servers reviews: 0
                                  • Country: Poland.
                                  • Reputation: +103/-0
                                    Re: [L2j] L2Shock - High - Interlude
                                    « Reply #16 on: June 13, 2011, 09:48:08 AM »
                                    Server Live! Zaprszamy : http://l2shock.com.pl/


                                    Share via diggShare via facebookShare via linkedinShare via myspaceShare via redditShare via twitter
                                     


                                    Sitemap